هتل کاوان 3 قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کاوان 3 قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
اتاق دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
رستوران
پارکینگ در هتل
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهار راه رسالت، خیابان ولیعصر، نبش کوچه میلاد

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل کاوان 3 قشم را ممکن است با نام هتل آپارتمان کاوان قشم در گوگل مشاهده کنید و یا به این نام آن را بشناسید. چرا که این هتل در واقع ساختاری آپارتمانی دارد و هم می توان آن را جزء هتل های قشم دانست و هم در دسته هتل آپارتمان ها جای داد. این هتل در سال 1391 احداث گردید و اکنون با فضایی مناسب و قیمت ارزان، آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد. 

هتل کاوان 3 قشم با لِول دو ستاره در چهار راه رسالت، خیابان ویلعصر، نبش کوچه میلاد قرار گرفته که از نظر دسترسی، بسیار راحت خواهد بود. یکی از مزیت های مهم این هتل که باعث جذب گردشگران به سمت آن می شود، ویوی رو به دریا در برخی از اتاق های آن است که آرامشی لذت بخش را به مهمانان منتقل می کند.

اتاق های هتل کاوان 3 قشم

هتل آپارتمان کاوان 3 قشم دارای دو تیپ اتاقی است که به اتاق و سوئیت دسته بندی می شوند. در مجموع این هتل در 5 طبقه ساختمانی بنا شده که 11 واحد اقامتی در این طبقات پراکنده می شوند. شما می توانید از تعداد نفرات 2 نفر تا 6 نفر در واحد های این هتل اقامت داشته باشید و از امکانات موجود در آن ها بهره مند شوید. 

البته که اتاق های هتل دو ستاره کاوان 3 قشم دارای دیزاین و دکوراسیون خاصی نیستند، اما با این وجود امکانات مناسبی را در خود ایجاد کرده اند. به عنوان مثال سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، تلویزیون، یخچال و ... از جمله امکانات موجود در این هتل می باشند. همچنین برخی از سوئیت ها دارای بالکن هستند.

امکانات هتل کاوان 3 قشم

هتل کاوان 3 در قشم به نسبت امکانات مناسبی دارد، اما متاسفانه فاقد رستوران است. شما می توانید با اقامت در این هتل از امکانات و خدماتی نظیر پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، لابی، خدمات خانه داری و ... برخوردار شوید. کارکنان و پرسنل این هتل با برخوردی پسندانه، از شما گردشگران ارجمند در طول سفر پذیرایی رضایت بخشی را انجام خواهند داد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.