هتل کیمیا 1 قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کیمیا 1 قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
سوئیت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : شهرک سام و زال - ورودی دوم

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان کیمیا 1 قشم با یک هتل دوستاره از نظر کیفیتی برابری می کند و اغلب نیز به دلیل قیمت پایین به گردشگران پیشنهاد می شود. این هتل در یکی از معروف ترین مناطق جزیره کیش به نام شهرک سام و زال واقع گردیده که برای دسترسی به آن، نیاز به صرف زمان زیادی نیست. 

هتل آپارتمان کیمیا 1 قشم بیشتر مناسب برای خانواده ها و یا افرادی که به صورت دسته جمعی به این جزیره سفر کرده اند مناسب می باشد. چرا که هتل های قشم دارای واحد های اقامتی بدون خواب و با ظرفیت محدود هستند، اما این هتل آپارتمان اتاق هایی مناسب برای خانواده ها را ایجاد کرده است. 

اتاق های هتل آپارتمان کیمیا 1 قشم

هتل آپارتمان دو ستاره کیمیا 1 قشم در پنج طبقه ساختمانی بنا شده که در هر طبقه حدود 2 واحد اقامتی وجود دارد و در مجموع اتاق های این هتل به 11 عدد محدود می شوند. در اتاق های این هتل علاوه بر دیزاین زیبا و دلنشین، امکانات مناسبی هم در نظر گرفته شده که از جمله آن ها می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، مبلمان راحتی، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، اینترنت، چای ساز و ... اشاره نمود.

امکانات هتل آپارتمان کیمیا 1 قشم

هتل آپارتمان کیمیا 1 در قشم دارای امکانات مناسبی است که در جهت رضایت مندی و بالا رفتن کیفیت این هتل در نظر گرفته شده اند و باعث آرامش و رفاه در شما عزیزان می شوند. البته نا گفته نماند که در اتاق های این هتل امکان پخت و پز ایجاد شده و به همین منظور، هتل فاقد رستوران می باشد. 

پرسنل خوش برخورد هتل آپارتمان محبوب کیمیا 1 قشم  به صورت شبانه روزی، خدمت رسانی به مسافران عزیز را انجام می دهند؛ ضمن اینکه تمامی این کارکنان مسلط به زبان اردو هم می باشند. آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، لابی مجهز، لاندری، فکس، خدمات تهیه بلیط و و وای فای رایگان از جمله امکانات موجود در این هتل محسوب می شوند. 

موقعیت مکانی هتل آپارتمان کیمیا 1 قشم

هتل آپارتمان کیمیا 1 بیشتر به منظور موقعیت مکانی مناسبی که دارد، مورد توجه مسافران قرار می گیرد. به عنوان مثال این هتل تا ساحل دریا حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که حتی دسترسی به صورت پیاده را برای شما فراهم می کند. همچنین فاصله این هتل تا مراکز خریدی مانند سنتر 1 و 2 تنها 3.5 کیلومتر است که برای دوستداران خرید، فرصتی عالی تلقی می شود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.