هتل آپارتمان آرمان مشهد

4.5 از 5
خیلی خوب 12 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان آرمان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
آپارتمان دوخوابه سه تخته نرمال
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه نرمال دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه دو تخته VIP
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه سه تخته VIP
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

استخر
سونا
رستوران
کافی شاپ
استقبال و بدرقه
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
صندوق امانات
پارکینگ در هتل
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : مشهد خیابان نواب صفوی بین نواب صفوی 12 و 14
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
13 دقیقه
1078 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
7 دقیقه
47 دقیقه
3898 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
59 دقیقه
4943 متر
بیمارستان جوادالائمه
2 دقیقه
16 دقیقه
1331 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
60 دقیقه
4944 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آرمان مشهد یک هتل آپارتمان لوکس می باشد که در آبان 94 به بهره برداری رسیده است. فاصله هتل آرمان مشهد تا حرم 500 متر است که با 5 دقیقه پیاده روی به بست نواب صفوی خواهید رسید. هتل آپارتمان آرمان مشهد 291 واحد اقامتی دارد که در 9 طبقه پراکنده شده اند. مساحت هتل آرمان مشهد نیز 33،317 متر مربع بوده که بسیاری از امکانات رفاهی عالی را درون خود جای داده است. امکانات هتل آرمان مشهد شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن همایش، رستوران، روف گاردن و کافی شاپ می شود.

با اقامت در هتل آرمان مشهد شما به جاذبه های تاریخی و تفریحی نظیر خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه، بوستان وحدت و مراکز خریدی همچون مجتمع تجاری آرمان، بازارهای هفده شهریور، پاساژ آسمان، پاساژ مرتضوی و مصلی در نزدیکی شما قرار دارند. اگر به دنبال اطلاعات دقیق و جزئی از امکانات هتل آرمان مشهد، اتاق های هتل آرمان مشهد و نظرات هتل آرمان مشهد هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

اتاق های هتل آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان مشهد دارای 291 واحد اقامتی در 9 طبقه است که شامل اتاق های دو تخته، آپارتمان های یک و دو خوابه و اتاق دو تخته وی آی پی می باشد که مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. این هتل در حد هتلی پنج ستاره است و تنها به سبب متراژ پایین نسبت به هتل های لوکس همچون قصر طلایی و درویشی، جزئی از هتل آپارتمان ها به شمار می رود.

هتل آرمان مشهد واحد های اقامتی خود را در 3 تیپ فوق ویژه، ویژه، و استاندارد طراحی کرده تا پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشد. از مجموع واحد های آپارتمانی این هتل، 41 واحد دید کامل به حرم مطهر رضوی دارند. 134 واحد مشرف به باغ بام و 116 واحد مشرف به خیابان می باشند.

اتاق های فوق ویژه و ویژه هتل آرمان مشهد

8 واحد فوق ویژه هتل آرمان مشهد با طراحی خاص در بلوکی مجزا قرار دارند و از امکانات فوق العاده و کاملی برخوردار هستند. طراحی و دکوراسیون آپارتمان های فوق ویژه ترکیبی از سبک مدرن و سلطنتی است و رنگ غالب استفاده شده در وسایل و تجهیزات اتاق ها، طلایی و قرمز می باشد که جلوه ای مجلل و باشکوه به آن بخشیده است.

واحد های ویژه هتل مجلل آرمان مشهد در طبقات 8 و 9 هتل واقع شده و به سه نوع یک خوابه (70 واحد)، دو خوابه (6 واحد) و نرمال هتلی (6 واحد) تقسیم می شوند. در طبقات آپارتمان های ویژه یا وی آی پی، دو واحد کانکت نیز وجود دارد. چیدمان واحد های ویژه، مدرن و رنگ غالب به کار گرفته شده در طراحی و وسایل این واحد ها، قرمز می باشد.

واحدهای اقامتی استاندارد هتل آپارتمان آرمان هم به سه دسته یک خوابه (179 واحد)، دو خوابه (17 واحد) و نرمال هتلی (بدون اتاق خواب) (13 واحد) قابل تقسیم اند؛ با این تفاوت که غالب رنگ های به کارگرفته شده در طراحی و چیدمان این واحد ها صورتی یا آبی هستند. در طبقات آپارتمان های استاندارد یا نرمال، 7 واحد کانکت نیز وجود دارد.

امکانات هتل آپارتمان آرمان مشهد

در هتل آرمان مشهد امکاناتی ایده آل طراحی شده تا میهمانان هیچ کمبودی را حس نکنند. وجود امکانات رفاهی در این هتل به قئری بالاست که اگر آن را همتراز هتل های 5 ستاره مشهد بدانیم گزافه نگفته ایم. در ادامه با امکانات مهم هتل آپارتمان آرمان آشنا خواهید شد.

مجموعه آبی؛ تناسب اندام و اسپا

یکی از بهترین و محبوب ترین امکانات این هتل آپارتمان مشهد مجموعه آبی آن می باشد که فوق العاده مدرن طراحی شده است. استخر هتل آرمان مشهد با بهترین دستگاه های تصفیه کننده، عاری از هر گونه آلودگی می شود تا سلامت میهمانان را تضمین کند. سونای خشک و سونای بخار این هتل برای پاکسازی پوست، باز شدن عروق خونی و ... مکانی عالی بوده که میهمانان می توانند از آن بهره های لازم را ببرند.

سالن بدنسازی از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود که با بهترین دستگاه های روز، مجهز شده تا میهمانان عضلات خود را به خوبی تقویت و پرورش دهند. حمام ترکی هتل نیز برای ماساژ هایی با کف و شستشویی متفاوت نیز در دسترس می باشد. سالن فیش اسپا و حوضچه مخصوص کودکان نیز در هتل تعبیه شده تا رفاه و آسایش میهمانان به خوبی تامین شود.

رستوران ها و کافی شاپ

هتل آپارتمان آرمان مشهد دارای رستوران هایی به نام یاس، زعفران و رستوران بوفه است که با بهترین کیفیت غذایی از میهمانان داخل و خارج هتل پذیرایی می کنند. منوی غذای هتل آرمان مشهد بوفه سلف سرویس است. رستوران بوفه و رستوران زعفران این هتل آپارتمان در طبقه دوم جای گرفته که با طراحی شیک و زیبا و ظرفیت بالا حدود 210 نفر انواعی از غذاهای ایرانی و فرنگی را به صورت بوفه سرو می نماید. پرسنل مجرب رستوران مسلط به زبان عربی و انگلیسی هستند و به گرمی از مهمانان خود پذیرایی می کنند.

رستوران یاس از دیگر رستوران های هتل آرمان مشهد است که ظرفیتی کوچکتر از رستوران بوفه داشته و غذاهایی با تنوع مناسب را ارائه می دهد. چیدمان تمامی میز و صندلی ها فوق لوکس بوده و از رنگ های شاد آبی و سفید و ... در آن به کاربرده شده است. ناگفته نماند در تایم عصر، لُژ رستوران عصرانه ای به صورت بوفه را نیز سرو می نماید. ناگفته نماند بوفه صبحانه هتل آرمان مشهد نیز یک روز پرانرژی را به شما هدیه می دهد.

باغ بام از دیگر رستوران های هتل آپارتمان مجلل آرمان است که در فضایی متفاوت و زیبا آماده پذیرایی از میهمانان است. باغ بام با مساحت 3000 متر مربع در ساعات مختلف شبانه روز از میهمانان پذیرایی کرده و چشم اندازی رو به حرم امام رضا (ع) دارد. کافی شاپ هتل در طبقه مثبت دو با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع بستنی و غذاهای سبک به صورت شبانه روزی پذیرای میهمانان مقیم در هتل خواهد بود.

دیگر امکانات

از دیگر امکانات هتل آپارتمان آرمان مشهد می توان به اینترنت رایگان آن اشاره کرد که البته با حجم معین 200 مگابایتی در سرتاسر هتل قابل استفاده می باشد. پارکینگ نیز به صورت طبقاتی و رایگان در اختیارتان خواهد بود. خدمات تاکسی سرویس، لاندری، سالن های همایش و کنفرانس، روم سرویس 24 ساعته، دستگاه خودپرداز و ... هم از دیگر خدمات و امکانات هتل هستند.

آدرس هتل آرمان مشهد و مکان های نزدیک

آدرس هتل آرمان مشهد در خیابان نواب صفوی (پایین خیابان سابق)، بین نواب صفوی 12 و 14 می باشد که همین موقعیت مکانی عالی سبب شده تا محبوب ترین هتل آپارتمان در سطح مشهد باشد. موقعیت مکانی این هتل مشهد موجب شده تا به بوستان وحدت نزدیک باشد. بوستان وحدت یکی از بزرگ ترین پارک های مشهد است که حتی پارک موضوعی زیارت نیز در آن قرار دارد.

از دیگر محاسن موقعیت مکانی هتل آپارتمان آرمان مشهد می توان به دسترسی آسان بازارهای 17 شهریور اشاره کرد. از مجتمع های تجاری مهم در منطقه تجاری 17 شهریور می توان به مجتمع تجاری آسمان 1 و 2، مجتمع تجاری اکسون، پاساژ افشار (مخصوص لباس شب) و ... اشاره کرد. با توجه به مواردی که ذکر شد درخواهید یافت که هتل آپارتمان ذکر شده یکی از بهترین انتخاب ها برای خانواده می باشد.

تور هتل آرمان مشهد

زمانی که تور هتل آرمان مشهد را با قطار یا هوایی رزرو می کنید، قیمت های مختلفی را خواهید دید. این قیمت ها در بازه های زمانی مختلف تغییر کرده که البته در پرشین هتل قیمت تور هتل آرمان مشهد نیز با نازل ترین قیمت ارائه می شود. در ادامه به برخی از سوالات متداول زائران پاسخ داده شده است.

فاصله هتل آپارتمان آرمان مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان آرمان مشهد یکی از مجلل ترین و بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم است که تنها 6 دقیقه پیاده روی تا بست نواب صفوی و صحن انقلاب حرم مطهر دارد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان آرمان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان آرمان مشهد به قدری مزیت دارد که در این چهارچوب نمی گنجد اما از مهم ترین دلایل رزرو این هتل مشهد نزد گردشگران تور مشهد، اتاق هایی مجلل، امکاناتی لوکس، خدماتی بی نظیر و ... می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان آرمان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با توجه به موقعیت مکانی و لول هتل آپارتمان آرمان شهر بهشت نمی توان توقع هزینه اندک را داشت، چون بیشتر اتاق های این هتل بسیار لوکس و با امکانات هستند. این قیمت ها در بازه های زمانی مختلف تغییر کرده که باید به صورت آنی از قیمت هتل آرمان مشهد با خبر شوید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان آرمان وجود دارد؟

در هتل آپارتمان آرمان شهر مشهد اتاق های ویژه و لوکسی مانند آپارتمان 3خوابه لوکس وی آی پی و آپارتمان 2 خوابه لوکس وی آی پی وجود دارد که یاز میهمانان لوکس پسند را به خوبی تامین می کند.

هتل آپارتمان آرمان چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان آرمان مشهد دارای امکانات بسیاری همچون استخر، سونا؛ جکوزی، سالن ماساژ، کافی شاپ، رستوران، مینی بار، لاندری، خشک شویی، سالن همایش، کنفرانس، پارک کودکان، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان و ... می باشد که تمامی نیاز های گردشگران لوکس پسند را فراهم می کند.

آدرس هتل آپارتمان آرمان مشهد کجاست؟

خیابان نواب صفوی (بست پایین خیابان)، بین نواب صفوی 12 و 14 آدرس هتل آپارتمان آرمان مشهد است که دسترسی خوبی به مکان های تجاری و تفریحی دارد.

هتل آپارتمان آرمان به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان آرمان مشهد به اماکنی تجاری نظیر مرکز خرید آرمان، مرکز خرید 17 شهریور، پاساژ مرتضوی، بازار کفش فروش های مشهد و ... نزدیک می باشد. از جمله مکان های تفریحی در دسترس هتل هم می توان به پارک وحدت مشهد، خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی اشاره کرد.

هتل آپارتمان آرمان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در میان هتل آپارتمان های مشهد هیچ یک به پای هتل آپارتمان آرمان مشهد نمی رسد، تنها هتلی که قابل قیاس با هتل آرمان مشهد است، هتل قصر طلایی مشهد است که لوکس ترین هتل 5 ستاره مشهد است. البته اگر به دنبال اقامتی ارزان تر هستید پیشنهاد ما به شما هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد است.

قوانین هتل آپارتمان آرمان چیست؟

هتل آپارتمان زیبای آرمان در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان آرمان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 4.4از 5
کیفیت غذا 4.4از 5
موقعیت 4.6از 5
ارزش خرید 4.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.5 از 5
خیلی خوب 12 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بهترین هتل مشهد با اختلاف...محیط ارام و دنج اتاق ها فوق العاده تمیز و مرتب غذای بینظیر و رفتار بسیار محترمانه پرسنلش.. قطعا دفعات بعدم انتخابمون همین هتله

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بهترین هتل از همه لحاظ عالی بود از سفرمون لذت بردیم محیط آرام وخیلی تمیز حتما انتخاب بعدی هم خواهد بود..

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل ارمان از نظر غذا و نظافت و دسترسی به حرم حرف اولو میزنه

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا بی نظیرترین یا کم نظیرترین هتل ایران محسوب میشه پرسنل خیلی خیلی محترم و باشخصیت بهداشت هتل عالی کیفیت غذاهاش عالی عالی خلاصه همه چی خوب بود تشکر میکنم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

تمام خدمات هتل عالی وبی نظیر مخصوصا غذا نظافت وپرسنل خیلی خوبی داشت ما هتل مشهد خیلی رفته بودیم این هتل ازتمام هتلهایی که رفته بودیم بهتر وعالیتر بود دوست‌داشتم وحتما انتخاب‌های بعدیم همین هتل وبه دوستان توصیه میکنم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آرمان مشهد خییییلی هتل خوبی بود. غذاها عالی، لابی دنج و راحت، اتاق ها تمیز و مرتب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

آپارتمان آرمان مشهد من و خانواده ام چندین بار در این هتل اقامت داشتیم. واقعا عالیه، از کیفیت غذا بگیرید تا برخورد پرسنل، تمیزی و همه چیز

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آپارتمان آرمان مشهد به نظر من مجلل ترین هتل آپارتمان در مشهد. 3 شب اقامت داشتیم همه چی فوق العاده بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام دوستان
هتل آپارتمان آرمان مشهد رو من خیلی تعریفشو شنیدم و بلاخره اومدم دیدم
خاستم به همه بگم که حتما این هتل رو امتحان کنند
بی نظیره هتل آپارتمان آرمان
مخصوصا استخرش.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپارتمان لوکس آرمان اتاق های مرتبی داشت که خیلی تمیز بودن و رستورانش غذاهی متنوعی داشت که کیفیتشون خوب بودن. از هر نظر عالیه

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آپارتمان آرمان مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد هست که من اقامت داشتم. به همه توصیه می کنم این هتل مشهد که اقامت داشته باشن

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آپارتمان آرمان مشهد هیچ عیبی نداره فقط مشکلی که داره اینه که تو طرح ترافیک هست این هتل مشهد

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.