هتل آپارتمان طباطبایی مشهد

3.5 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان طباطبایی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مینی بار
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا۸، چهار راه اول سمت راست
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
8 دقیقه
652 متر
حرم مطهر (ورودی باب الجواد)
2 دقیقه
11 دقیقه
882 متر
حرم مطهر (ورودی طبرسی)
5 دقیقه
20 دقیقه
1684 متر
حرم مطهر (ورودی شیرازی)
4 دقیقه
18 دقیقه
1502 متر
حرم مطهر (ورودی نواب صفوی)
3 دقیقه
16 دقیقه
1336 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 8 سمت راست واقع شده است. این هتل آپارتمان مشهد با ارائه خدماتی با کیفیت توانسته است در بین هتل آپارتمان‌های مشهد درجه 1 را از آن خود کند. هتل طباطبایی مشهد قیمت بسیار مناسبی داشته و سفری ارزان را به شما هدیه می‌دهد.

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد لابی فوق العاده شیک و وسیعی دارد که با نورپردازی‌های ملایمی آراسته شده است. این لابی به وطر مجهز دارای تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه هوا، مبلمان و ... می باشد. آدرس این هتل مشهد به گونه‌ای است که شما به بازار رضا، بازار بلور، بازار ساعت و ... دسترسی خواهید داشت.

ویوی اتاق های هتل آپارتمان طباطبایی مشهد رو به حرم 

هتل آپارتمان زیبای طباطبایی مشهد دارای اتاق هایی زیبا و شیک می باشد که با ویوی زیبا رو به حرم مطهر رضوب، هنگام استراحت حسی تکرار نشدنی را در شما عزیزان به وجود می آورد. در اتاق‌های این هتل امکانات رفاهی خوبی مانند سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، آب رایگان، تلفن، مبل، حمام و.... نیز ایجاد شده و در اختیار میهمانان قرار داده که همین امر باعث محبوبیت این هتل آپارتمان مشهد شده است.

رستوران شیک در هتل آپارتمان طباطبایی مشهد 

هتل آپارتمان محبوب طباطبایی مشهد دارای رستوران بسیار شیکی می‌باشد که آرامش آن باعث دلچسب بودن غذا می‌شود. رستوران این هتل آپارتمان غذای خود را به صورت منوی انتخابی ارائه می‌دهد. انواع صبحانه های سرد و گرم هم بوفه سلف سرویس است. ظرفیت رستوران حدود 50 نفر را پاسخگو می باشد. 

امکانات رفاهی کامل در هتل آپارتمان طباطبایی مشهد

هتل آپارتمان طباطبایی در مشهد خدمات و امکانات رفاهی را به طور کامل در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و باعث جلب رضایت در شما خواهد شد. خدماتی نظیر مینی بار که با پرداخت هزینه اضافه ارائه خواهند شد و یا دیگر امکانات مانند کافی شاپ، لاندری، لابی مجهز، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه و ... در این هتل ایجاد شده اند. 

فاصله هتل آپارتمان طباطبایی مشهد تا حرم چقدر است؟

شما می توانید با انتخاب هتل آپارتمان طباطبایی مشهد و اقامت در این هتل در هر ساعت از شبانه روز با صرف تنها 8 تا 10 دقیقه به صورت پیاده به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان طباطبایی مشهد چیست؟

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد بسیار با کیفیت بود و علاوه بر امکانات مناسب، فضای شیکی را نیز دارا می باشد. از این رو سالانه گردشگران بسیاری این هتل را با توجه به قیمت پایین و موقعیت مکانی مناسب آن، مورد انتخاب به منظور محلی برای اقامت در طول تور مشهد قرار می دهند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان طباطبایی مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

در هتل آپارتمان طباطبایی مشهد شما می توانید مطابق با تعداد نفرات خود در اتاق هایی با نرخ 129 هزار تومان و یا 258 هزار تومان برای هر شب، اقامت داشته باشید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان طباطبایی مشهد وجود دارد؟

در بین اتاق های هتل آپارتمان طباطبایی مشهد، تنوعی ایجاد نشده است و تمامی اتاق ها به عنوان دو تخته و یا چهار تخته معمولی به مهمانان عزیز ارائه می شوند.

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد دارای امکاناتی مانند اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، لابی مجهز و ... می باشد. خدمات مینی بار در این هتل آپارتمان مشهد نیز به درخواست مهمان و با پرداخت هزینه اضافه ارائه خواهد شد.

آدرس هتل آپارتمان طباطبایی مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 8 واقع شده است؛ شما می توانید پس از ورود به این خیابان چهار راه اول را به سمت راست حرکت کنید که پس از آن هتل نمایانگر خواهد بود.

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

اگر از نظر زمانی با محدودیت موتجه هستید و نمی توانید تمامی نقاط زیبای مشهد را مورد بازدید قرار دهید، اقامت در این هتل بهترین گزینه برای شما است زیرا علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر رضوی به اماکن دیدنی مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، مسجد 72 تن و ... فاصله اندکی دارد و بازدید را برای شما در کمترین زمان فراهم می کند.

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد از نظر کیفیت و فضا با هتل هایی مانند هتل آپارتمان سامرا مشهد و هتل آپارتمان حکیم مشهد مشابه می باشد. این هتل های ذکر شده دیگر پیشنهاد ما برای اقامتی دلنشین در شهر مقدس مشهد می باشند.

قوانین هتل آپارتمان طباطبایی مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای طباطبایی مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان طباطبایی مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نسبت به قیمتش خوب بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپارتمان خیلی معمولی هست

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.