هتل اوتانا مشهد

2.8 از 5
متوسط 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اوتانا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه، ناهار، شام منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه، ناهار، شام منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
دستگاه ATM

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان هفده شهریور، مقابل سه راه دانش
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
15 دقیقه
1270 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
58 دقیقه
4840 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
51 دقیقه
4275 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
29 دقیقه
2406 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
50 دقیقه
4166 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل اوتانا مشهد یکی از جدیدترین هتل های 2 ستاره درشهر زیبای مشهد است که در سال 1398 تأسیس شده و ساختمانی دو طبقه در 20 واحد اقامتی می باشد. گردشگران زیادی به دلیل مناسب بودن قیمت این هتل مشهد برای اقامت خود هتل اوتانا را انتخاب می کنند. همین امر سبب شده تا برای زائران گرامی بهترین گزینه باشد و همچنین نزدیکی آن به مجتمع های تجاری بزرگ مشهد مانند مجتمع تجاری آسمان، مجمتع اکسون، مجتمع افشار، مجتمع قائم و .... عالی بوده و خرید برای مهمانان مقیم در این هتل مانند آب خوردن است.

نگاهی به اتاق های هتل اوتانا و تجهیزات آن

اتاق های هتل دو ستاره اوتانا مشهد از اتاق های دو تخته ، سه تخته تشکیل شده و هر کدام از این اتاق ها دارای تجهیزات رفاهی کاملی می باشد، تا مهمانان برای رفع نیاز های خود به بیرون از هتل مراجعه نکنند. به همین دلیل مدیریت آن کم و کسری در تجهیزات اتاق ها و هتل نذاشته تا مهمانان احساس نارضایتی نکنند.

تجهیزات اتاق های هتل اوتانا در مشهد شامل: سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، حمام، تخت، کمد، wifi رایگان، تلویزیون LED، پتو، امکانات بهداشتی، یخچال و دیگر امکانات رفاهی است. این تجهیزات سبب شده تا در سفرهای بعدی گردشگرانی که در هتل اوتانا سکان داشته اند، اولویت باشد.

امکانات و خدمات هتل لاکچری اوتانا مشهد

امکانات این هتل از جمله: رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، دستگاه ATM ، اینترنت در لابی، تلویزیون صفحه تخت در لابی، نماز خانه، آسانسور و ... است. هتل اوتانا مشهد مقدم مهمانان خود را با ارائه این امکانات گرامی می دارد تا اسباب آسایش آن ها را فراهم کرده و مشکلی متوجه شان نشود. خدمات هتل اوتانا نیز از قبیل: نظافت روزانه، کانتر گردشگری جهت مشهد گردی، پذیرش 24 ساعته، ارائه صبحانه، ناهار و شام و ... می باشد.

رستوران و کافی شاپ هتل اوتانا با مزه هایی جدید

هتل اوتانا مشهد با طبخ غذاهای متنوع و با کیفیت در رستوران خود از مهمانان اش پذیرائی می کند. تنوع غذایی و مزه غذاهی این رستوران بی نظر است، چرا که با مواد اولیه تازه غذاهیش را طبخ کرده و دارای سرآشپز فوق العاده ای نیز می باشد. مهمانان می نواندد سه وعده غذایی خود را در رستوران هتل اوتانا میل کنند. 

کافی شاپ هتل اوتانا در مشهد  با ارائه بهترین آبمیوه های طبیعی و قهوه های خوش دم به همراه کیک های متنوع و تازه پز لحظات به یاد ماندنی را برای مهمانان هتل به ارمغان می آورد. خصوصا اینکه با موسیقس های دلنشین و گوشنواز فضای لذت بخش تری را برای آنان رقم می زند. 

 موقعیت مکانی هتل لوکس اوتانا

 موقعیت مکانی هتل اوتانا واقع در میدان 17 شهریور روبرو 3 راه دانش می باشد. رزرو کنندگان این هتل اگر تمایل داشتند به حرم مطهر رضوی بروند، می توانند به مدت 10 دقیقه پیاده روی به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برسند و اگر تمایل به گرفتن تاکسی داشتند در ارض 5 دقیقه به این مکان مقدس خواهند رسید

فاصله هتل اوتانا مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل اوتانا می توانید با 15 دقیقه پیاده روی و یا 8 دقیقه با خودرو به حرم مطهر رضوی برسید و از زیارت خود لذت ببرید. هتل اوتانا تا فرودگاه مشهد کمتر از 20 دقیقه فاصل دارد که می توانید بلا فاصله بعد از رسیدن به شهر مشهد و با طی مسافتی کمتر از 20 دقیقه خود را به محل اقامت خود برسانیید و استراحت کنید.

دلایل رزرو هتل اوتانا مشهد چیست؟

هتل اوتانا با توجه به 2 ستاره بودن این هتل امکانات عالی را به مسافران خود ارائه می دهد. این هتل یکی از هتل های مشهد ارزان قیمت می باشد که بهترین پیشنهاد برای تور مشهد با قیمت مقرون به صرفه خواهد بود.

هر شب اقامت در هتل اوتانا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل اوتانا یکی از هتل های ارزان قیمت مشهد است که برای هرشب اقامت هزینه 130 هزار تومان تا 200 هزار تومان را از مسافران خود دریافت می کند. این هزینه نسبت به هتل های دیگر در لول این هتل 2 ستاره بسیار پایین تر است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل اوتانا وجود دارد؟

در هتل اوتانا مشهد نمی توان اتاق لوکسی یافت اما این هتل دارای یک اتاق 3 تخته با هزینه هرشب 200 هزار تومان می باشد که این اتاق گران قیمت ترین اتاق این هتل به شمار میرود.

هتل اوتانا چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل 2 ستاره اوتانا برای رفاه حال مسافران خود کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل 2 ستاره اوتانا در رتبه بندی خوبی نسبت به هتل های 2 ستاره قرار دارد.

آدرس هتل اوتانا مشهد کجاست؟

هتل اوتانا در نزدیکی یکی از مراکز خرید بزرگ مشهد یعنی میدان 17 شهریور و مقابل سه راه دانش قرار گرفته است که این موقعیت مکانی را می توان از مهم ترین مزیت های آن دانست.

هتل اوتانا به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل اوتانا به بزرگ ترین مرکز خرید مشهد یعنی 17 شهریور نزدیک می باشد. از دیگر مکان هایی که هتل اوتانا به آن ها نزدیک است میتوان به مرکز خرید آسمان، مرکز خرید اکسون، خانه ملک و خانه داروغه که از مراکز فرهنگی و پر بازدید مشهد به حساب می آید اشاره نمود. شما می توانید پس از اقامت در این هتل با بازدید از این اماکن اوقات خوشی برای خود و همراهاتان به ارمغان آورید.

هتل اوتانا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل اوتانا را میتوان از هتل های 2 ستاره خوب مشهد به شمار آورد که اغلب با هتل هایی مانند هتل سقا مشهد و هتل جوادیه مشهد مورد مقایسه قرار می گیرد.

قوانین هتل اوتانا چیست؟

هتل اوتانا در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل اوتانا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل اوتانا مشهد و تور مشهد پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 2.3از 5
موقعیت 3.3از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.8 از 5
متوسط 3 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا پیشنهاد نمیشه اتاقش قوطی کبریت.حتی قند و چای و آب آشامیدنی هم نداشت مبلغ مازاد گرفتن.کیفیت غذا هم ضعیف

2 از 5 خدمات هتل بد بود

بدترین هتلی که تو زندگیم رفتم هیچ امکاناتی نداره مخصوصا از نظر بهداشتی واقعا قابل اقامت حتی واس یه ساعت نیست ، اصلا پیشنهاد نمیکنم ، اصلا رزرو نکنید واقعا متاسفم واس مدیریت این هتل که تازه دوتا ستاره هم داره خیلی افتضاحه

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نوساز بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.