هتل آپارتمان دیدار مشهد

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان دیدار مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اپارتمان یکخوابه سه تخته
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، امام رضا 8، تقاطع اول سمت چپ
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
7 دقیقه
585 متر
حرم مطهر (ورودی باب الجواد)
2 دقیقه
10 دقیقه
816 متر
حرم مطهر (ورودی طبرسی)
5 دقیقه
19 دقیقه
1617 متر
حرم مطهر (ورودی شیرازی)
4 دقیقه
17 دقیقه
1435 متر
حرم مطهر (ورودی نواب صفوی)
3 دقیقه
15 دقیقه
1268 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان دیدار مشهد سال 1387 با 5 طبقه در خیابان امام رضا به بهره‌برداری رسید اما برای رضایت مسافران در سال 1390 برای ارتقاء سطح کیفیت مجموعه موردبازسازی قرار گرفت. فاصله هتل دیدار مشهد تا حرم حدوداً پنج دقیقه است که بسیار مناسب برای کسانی می‌باشد که قصد دارند دسترسی سریع و آسان به حرم داشته باشند.

هتل آپارتمان دیدار مشهد و رستوران

هتل آپارتمان دیدار مشهد دارای رستورانی با ظرفیت 50 نفر می‌باشد که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب سرو می‌کند. منو انتخابی غذای هتل سبب شده تا میهمانان متناسب با ذائقه‌ی خود غذا را طبخ کنند. محیط تمیز و چیدمان شیک سالن غذاخوری هتل به‌گونه‌ای است که مطابق با رضایت میهمانان می‌باشد.

هتل آپارتمان دیدار مشهد چه امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان دیدار مشهد در مجموعه خود امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان با ظرفیت 5 خودرو، اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات لاندری، لابی (ظرفیت 50 نفر محیطی دنج و آرام مناسب برای رفع خستگی و گپ و گفت صمیمانه)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و... را برای آسایش میهمانان فراهم کرده است.

هتل آپارتمان دیدار مشهد و اتاق‌ها

هتل آپارتمان دیدار مشهد دارای 24 باب اتاق شامل آپارتمان‌های دو الی شش نفر است به همین دلیل آپارتمان دیدار بسیار مناسب برای کسانی می‌باشد که با تعداد بالا به‌صورت خانوادگی به مشهد سفر می‌کنند. تمامی واحدها با فضایی تمیز با نوردهی عالی طراحی‌شده‌اند طوری که میهمانان اقامت به‌یادماندنی داشته باشند.

فاصله هتل آپارتمان دیدار مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان دیدار مشهد تا حرم 10 دقیقه پیاده روی است که همین امر سبب شده تا در لیست هتل های مشهد نزدیک به حرم جای بگیرد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان دیدار مشهد چیست؟

از اصلی ترین دلایل رزرو هتل آپارتمان دیدار مشهد، قیمت منصفانه آن می باشد که باعث شده تا زائران بسیاری ترغیب به خرید تور مشهد با این هتل آپارتمان شوند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان دیدار مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت علی الحساب هتل آپارتمان دیدار مشهد برای هر نفر سبی 200 هزار تومان تا 400 هزار تومان می باشد که ممکن است این هزینه ها در بازه های زمانی مختلف تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان دیدار وجود دارد؟

متاسفانه هتل آپارتمان دیدار شهر بهشت فاقد هر گونه اتاق لوکسی می باشد که از یک هتل آپارتمان با این لول بیشتر از این توقعی نیست، اما برای انتخابی لوکس تر پیشنهاد ما به شما هتل قصر طلایی مشهد است.

هتل آپارتمان دیدار چه خدمات و امکاناتی دارد؟

صندوق امانات، اینترنت در اتاق و لابی، پارکینگ، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... از امکاناتی هستند که در هتل آپارتمان دیدار مشهد به شما ارائه می شوند.

آدرس هتل آپارتمان دیدار مشهد کجاست؟

آدرس هتل آپارتمان دیدار مشهد واقع در خیابان امام رضا، امام رضا 8، تقاطع اول سمت چپ می باشد که به مکان های بسیاری دسترسی دارد.

هتل آپارتمان دیدار به چه اماکنی نزدیک است؟

پارک میرزا کوچک خان، بازار بلور، بازار 17 شهریور، بیمارستان موسی بن جعفر (ع)، بازا ساعت و ... از مکان های در دسترس هتل آپارتمان دیدار هستند.

هتل آپارتمان دیدار به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

از هتل هایی که با هتل آپارتمان دیدار مشهد در یک لول قرار دارند، می توان به هتل رضوان مشهد و هتل آپارتمان مهتاب مشهد اشاره کرد.

قوانین هتل آپارتمان دیدار چیست؟

هتل آپارتمان دیدار در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان دیدار مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خودتون امتحان کنید

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.