تور مشهد

تورهای، قبل و بعد از تاریخ جستجو شما

مرتب سازی
کمترین قیمت
پیشنهادی
پر فروش ترین
محبوب ترین
تور مشهد هتل پرستاره
تور مشهد هتل پرستاره
مشاهده اطلاعات هتل
تهران مشهد
۰۳ فروردین تا ۰۵ فروردین (2 شب و 3 روز)
4,393,000 تومان
شروع قیمت برای 1 نفر
تور مشهد هتل ایساتیس
تور مشهد هتل ایساتیس
مشاهده اطلاعات هتل
تهران مشهد
۰۳ فروردین تا ۰۵ فروردین (2 شب و 3 روز)
4,503,000 تومان
شروع قیمت برای 1 نفر
تور مشهد هتل سارینا
تور مشهد هتل سارینا
مشاهده اطلاعات هتل
تهران مشهد
۰۳ فروردین تا ۰۵ فروردین (2 شب و 3 روز)
4,613,000 تومان
شروع قیمت برای 1 نفر
تور مشهد هتل آپارتمان رواق
تور مشهد هتل آپارتمان رواق
مشاهده اطلاعات هتل
تهران مشهد
۰۳ فروردین تا ۰۵ فروردین (2 شب و 3 روز)
4,613,000 تومان
شروع قیمت برای 1 نفر
تور مشهد هتل کیان
تور مشهد هتل کیان
مشاهده اطلاعات هتل
تهران مشهد
۰۳ فروردین تا ۰۵ فروردین (2 شب و 3 روز)
4,716,000 تومان
شروع قیمت برای 1 نفر
فیلتر کردن تورها

سوالات مسافران

قیمت تور مشهد به چه مواردی بستگی دارد؟

تور مشهد بسته به بازه زمانی سفر (ایام پیک و غیر پیک)، انتخاب هتل و ... قیمت متفاوتی دارد و ممکن است ارزان یا گران برای شما تمام شود، اما در صفحه تور مشهد پرشین هتل یک فیلترینگ قرار گرفته تا با توجه به زمان سفر به راحتی جستجو کنید و از کمترین قیمت تور مشهد بهره مند شوید.

تور ارزان مشهد را چگونه تهیه کنیم؟

خرید تور ارزان مشهد بسیار ساده است، کافی است صفحه لیست تورهای مشهد پرشین هتل را باز کنید و از قسمت های محبوب ترین، گران ترین، ارزان ترین و ... یکی را انتخاب نمایید.

آیا با خرید تور مشهد، ترانسفر شامل آن می شود؟

زمانی که شما تور مشهد را خریداری می کنید به این مسئله دقت کنید که حتماً ترانسفر از فرودگاه یا ایستگاه راه آهن داشته باشد. برای آگاهی از ترانسفر در تور مشهد، اطلاعات تور را حتماً چک کنید.

آیا تور لحظه آخری مشهد از خدمات کمی برخوردار است؟

تور لحظه آخری مشهد از نظر امکانات و خدمات هیچ تفاوتی با دیگر تورها ندارد و تنها فرق آن، نداشتن حق انتخاب هتل یا کلاس پروازی و کمبود زمان رای بستن چمدان است.

چه زمانی برای سفر به مشهد و تهیه تور مشهد مناسب است؟

بهترین زمان برای سفر به مشهد، بهار و تابستان است که البته به دلیل شلوغی شهر، شاید مورد پسند نباشد. اما فصل پاییز و زمستان با این که هوای مشهد سرد و خشک است اما هتل ها در این شهر ارزان هستند و قیمت تور مشهد کاهش پیدا می کند، ضمن این که زیارتی با فراغت بال انجام خواهید داد.

آشنایی با جاهای دیدنی مشهد

جاهای دیدنی مشهد شامل موزه مردم شناسی مشهد، رباط ویرانی، روستای 1000 ساله کنگ، خانه ملک، خانه توکلی، خانه داروغه، باغ موزه نادری و ... از جمله جاهای دیدنی مشهد هستند.

معرفی مکان های تفریحی مشهد

منطقه نمونه گردشگری چالیدره مشهد، ییلاق های طرقبه و شاندیز، سرزمین موج های خروشان، سرزمین موج های آبی، کوهسنگی، باغ وکیل آباد، پارک ملت و ... از جمله مکان های تفریحی مشهد هستند.

بهترین مراکز خرید مشهد

در شهر مشهد بازارهای بسیاری وجود دارد که پیشنهاد ما به شما برای سوغاتی بازار رضا، جهت خرید لباس مجلسی مجتمع تجاری افشار، برای خرید مانتو بازار ایثار، برای خرید و تفریح ویلاژ توریست و الماس شرق، برج آلتون برای کیف و کفش و ... است.

تور مشهد، تور مشهد ارزان و تور مشهد لحظه آخری با بهترین قیمت ها شامل تور مشهد از تهران و تمام مبادی ، با بلیط چارتر هواپیما ، ترنسفر رایگان و تورهای لحظه آخری مشهد با تخفیف ویژه

راهنمای تور مشهد با پرشین هتل

مشهد دومین کلان شهر ایران و پایتخت معنوی جهان است که به دلیل وجود مقدس امام رضا (ع)، در تمام فصل ها تور مشهد برای عاشقان زیارت و امامت برقرار است. نه تنها تور مشهد از مبادی ایران، بلکه تور مشهد از کشورهای خارجی هم برگزار می شود که نشان دهنده عظمت و جایگاه والای امام مهربانی ها است.

تور مشهد بیشتر جنبه زیارتی دارد تا سیاحتی؛ اما با ایجاد مکان های تفریحی و گردشگری در شهر مشهد مانند چالیدره مشهد، مجموعه آبی موج های خروشان و سرزمین موج های آبی، گردشگران تور مشهد از مبادی مختلف می توانند علاوه بر زیارت امام هشتم، از تفریحات نیز در شهر مشهد لذت ببرند.

در راهنمای سفر مشهد به شما خواهیم گفت که مکان هایی همچون طرقبه، روستای کنگ، روستای ابرده، چشمه قلقلی، شاندیز، مجموعه تفریحی پدیده شاندیز، پارک جنگلی شاندیز، منطقه نمونه گردشگری چالیدره (برگزاری تفریحات آبی) و ... در شهر مشهد وجود دارند تا زائران تور مشهد، نهایت لذت را از سفر به مشهد ببرند. همین عوامل دست به دست هم داده تا تور مشهد در میان اشخاص محبوب باشد.

تور مشهد ارزان و دلایل آن

تور مشهد در فصلی انجام می شود، پس مهم است که قبل از تهیه تور ارزان مشهد، حتماً لباس مناسب فصل با توجه به وضعیت آب و هوایی مشهد را همراه خود بردارید.

مهم ترین نکته در تور قیمت مناسب مشهد رزرو هتل است که باید با دقت رزرو شود، زیرا شهر بهشت همواره مملو از زائر و گردشگر بوده و ممکن است، هتل در مشهد برای اقامت پیدا نکنید.

تور مشهد را همواره با بلیط رفت و برگشت هواپیما یا قطار را تهیه کنید تا با آسودگی خاطر، راهی شهر مشهد شوید. دلیل این مسئله هم این است که شاید در زمان برگشت بلیطی برای برگشت به شهر خود یافت نکنید.

تور مشهد در زمستان شاید برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد، چون شهر مشهد آب و هوای نیمه بیابانی داشته و در زمستان هوایی سرد و خشک دارد.

شهر مشهد مناسب های مذهبی بسیاری را به خود می بیند که اگر قصد شما از سفر به مشهد این دلیل است، توصیه می کنیم به عوض تور دقیقه 90 مشهد، تور قیمت مناسب مشهد را از چند ماه قبل ررزو کنید.

در سفر با تور مشهد پوشش مناسب داشته باشید، چون شهر مشهد، پایتخت مذهبی کشور بوده و بهتر است شئونات اسلامی در آن رعایت شود.

بیشتر گردشگران قصدشان از تهیه تور مشهد، پابوسی امام هشتم است که توصیه ما به این عزیزان رزرو هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی است. زیرا بدون اتلاف وقت و کلافگی در ترافیک، می توانید به سهولت وارد صحن و سرای حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شوید.

لازم به ذکر است در زمان تشرف به حرم مطهر باید چادر داشته باشید که اگر احیاناً فراموش کردید، می توانید از امانتداری حرم مطهر با گذاشتن کارت ملی، چادر دریافت نمایید. ضمناً اگر آرایش داتشه باشید اجازه ورود به حرم را نخواهید داشت که در این صورت خادمان حرم به شما دستمال مرطوب برای پاکسازی می دهند.

نکاتی در تور مشهد جهت سفری دلچسپ

زمانی که تور مشهد را رزرو می کنید، باید مسائل بسیاری را بسنجید تا سفری خاطره انگیز را در ذهن خود ثبت نمایید. یکی از مهم ترین نکته ها در سفر با تور لحظه آخری مشهد، آشنایی با جاهای دیدنی مشهد است که این امکان را به شما می دهد تا از سفر خود لذت بیشتری ببرید. در ادامه با اولویت های سفر به مشهد شما را آشنا می کنیم.

جاهای دیدنی مشهد

زمانی که تور قیمت مناسب مشهد را رزرو می کنید شاید با خود بگویید فقط این سفر خلاصه به آستان مبارک امام هشتم می شود. اما باید به شما بگوییم علاوه بر زیارت امام رضا (ع) که باید در صدر باشد، مشهد جاهای دیدنی بسیاری دارد. هرچند خود حرم مطهر هم سرشار از جاذبه های دیدنی همچون موزه آستان قدس رضوی، آرامگاه پیر پالان دوز؛ آرامگاه شیخ نخودکی و ... است.

تشرف به حرم امام رضا علیه السلام

مسلماً در اولین فرصت، به زیارت امام مهربانی ها مشرف شوید تا قلب و روح خود را سرشار از آرامش کنید. از سقاخانه اسماعیل طلا حتماً آب بنوشید و آن را به نیت شفا میل نمایید. برای زیارت آسان تر از مجضع شریف حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، قبل از اذان صبح به حرم بروید. مراسم جاروکشی خادمان را از دست ندهید، بعد از نماز صبح و تغییر شیفت خادم های حرم، این خادمان با لباسی متحد الشکل و جاروهای بلند، شعر می خوانند و حرم مطهر را جارو می زنند. قدمت این مراسم زیبا و معنوی به عصر پادشاهان صفوی بر می گردد.

کوهسنگی مشهد

یکی از تفرجگاه های محبوب و مهم نزد گردشگران تور دقیقه 90 مشهد، کوهسنگی مشهد است که یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی مشهد به شمار می رود. کوهسنگی مشهد به دلیل وجود 6 شهید گمنام، به جبل النور نیز شهرت یافته است. امکانات رفاهی بالا، فضای نشیمن برای زائران  مجاوران (آلاچیق)، غرفه های نوشیدنی، رستوران و ... تنها بخش کوچکی از امکانات این بوستان مشهد می باشند. آبنماهای مصنوعی، منو ریل، دریاچه مصنوعی و ... از جذاب ترین بخش های این بوستان مشهد می باشند.

باغ وکیل آباد مشهد

بزرگ ترین پارک جنگلی مشهد، بوستان وکیل آباد است که از وقفیات مرحوم حاج حسین ملک است. این بوستان سر سبز دارای رودخانه ای زیبا، قناتی پر آب، مکان هایی برای نشستن زائران و مجاوران (آلاچیق یا تخت های چوبی)، سرویس بهداشتی، موزه، عکاسخانه، آب نماهای زیبا و ... می باشد. لازم به ذکر است باغ وحش مشهد نیز در مجاورت این بوستان قرار دارد که می توانید بعد از تفریح در بوستان، سری هم به دنیای وحش بزنید.

پارک ملت مشهد

پارک ملت مشهد بدون شک از پر مخاطب ترین بوستان ا مشهد است که همواره مملو از شهروند و زائر می باشد. این بوستان وسیع مشهد از 4 طرف راه دارد که بزرگراه کلانتری، بزرگراه وکیل آباد، بلوار معلم و بلوار امامت نام دارند. شهربازی پارک ملت با استفاده از استاندارد ترین وسایل بازی از دیگر مکان های تفریحی در بوستان به شمار می رود. نمازخانه، سالن آمفی تئاتر، سرویس بهداشتی، غرفه هایی برای رستوران و نوشیدنی و ... از امکانات موجود در این بوستان هستند.

طرقبه و شاندیز مشهد

ییلاق های مشهد از دیگر مکان های مهم تفریحی در شهر مشهد محسوب می شوند که گردشگران تور دقیقه 90 مشهد به این ییلاقات توجه بسیاری می کنند. در شهر طرقبه شما می توانید به چالیدره (منطقه نمونه گردشگری مشهد با تفریحات آبی و سافاری)، پارک پونه، پارک تمشک، روستاهای کنگ، جاغرق، طرقدر، حصار گلستان و امامزاده ها یاسر و ناصر (ع) دسترسی داشته باشید. شما می توانید با سر زدن به طرقبه از مزه آش های سنتی، دوغ آبغلی و کشک و بادنجان هایش نهایت لذت را ببرید.

شاندیز مشهد از شهرهای توریستی و سیاحتی مشهد است که سرزمین موج های خروشان و رباط ویرانی از جاذبه های شاندیز محسوب می شوند. روستاهای ابرده، زشک، چشمه قلقلی و ... هم از دیگر جاهای دیدنی شاندیز می باشند. اما مهم تر از همه این که از شیشلیک ها و ماهیچه های رستوران های شاندیز غافل نشوید. رستوران هایی همچون ارم، حاج حسن، مهستان در ابرده و ... از بهترین رستوران های شاندیز برای صرف غذا هستند.

تفریحات مشهد

با تهیه تور مشهد اصلا حوصله شما سر نخواهد شد، زیرا تفریحات مشهد به قدری فراوان است که نمی توان به راحتی تمامی آن ها بر شمرد. یکی از بهترین تفریحات مشهد ستفاده از شهربازی های سرپوشیده مشهد است که د تمامی فصول سال قابل استفاده می باشند. شهربازی سرزمین عجایب مشهد که در الماس شرق قرار دارد با ارائه برترین و استاندارد ترین دستگاه های بازی، ساعاتی سرشاز از خوشی و لذت را برای شما فراهم می کند.

سرزمین بازی های مشهد که در پایانه مسافربری مشهد واقع شده با انبوهی از تفریحات در خدمت زائران امام هشتم است. منطقه نمونه گردشگری و تفریحی چالیدره مشهد با عرضه تفریحات آبی مانند غواصی و جت اسکی، سافاری و زورب بال، کشتی تفریحی موزیکال، عکاسخانه، موتور آی تی وی و ... توانسته در میان تمامی افراد چه پیر و چه جوان محبوب باشد. هلیوم پارک مشهد، بزرگ ترین و تنها پارک ترامپولین مشهد است که چند طبقه داشته و در هر طبقه آن ماجراهایی راز آلود نهفته است.

اما از بهترین تفریحات مشهد در سفر با تور ارزان مشهد، مراجعه به سرزمین موج های آبی مشهد است. سرزمین موج های آبی مشهد با استاندارد ترین سرسره های بازی و استخر مجهز همراه سونا و جکوزی، یکی از برترین پارک های آبی در ایران است که در بلوار اندیشه واقع شده است. این پارک آبی خدمات را به طور مجزا برای اقایان و بانوان فراهم نموده که از ویژگی های این پارک آبی مشهد به شمار می رود. البته پارک آبی ایرانیان مشهد نیز در بلوار حجاب قرار گرفته و از نظر هزینه ارزان تر از موج های آبی می باشد.

بازارهای مشهد

مگر می توان با تور مشهد راهی شهر بهشت شد ولی از سوغاتی های مختلف مشهد غافل ماند. مسلما بازارهای مشهد دومین مکان محبوب افراد پس از زیارت امام مهربانی خواهد بود. در این بخش به معرفی مهم ترین مراکز خرید مشهد پرداخته ایم تا شما به راحتی و بی دردسر سوغاتی های مد نظر خود را خریداری کنید.

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد اصلی ترین بازار سوغات مشهد است که در بیشتر غرفه های آن زرشک، نبات، زعفران، مهر و تسبیح قابل رویت است. البته این بازار در طبقه دوم خود غرفه هایی از نقره دارد که اصلی ترین سنگ ها مانند شرف الشمس، سنگ حدید، فیروزه، سنگ عقیق و ... را می توان در این بازار پیدا کرد.

الماس شرق مشهد

مرکز تجاری الماس شرق مشهد یکی از مشهور ترین مراکز تفریحی و تجاری مشهد است که فوق العاده محبوب می باشد. در غرفه های بازار الماس شرق مشهد صنایع دستی، تابلو فرش های نفیس، پوشاک بانوان و آقایان، لوازم آشپزخانه و ... ارائه می شود که تمامی سلایق مراجعه کنندگان به این مرکز خرید را تامین می کند.

مراکز خرید 17 شهریور مشهد

مراکز خرید 17 شهریور، عمده ترین بازار پوشاک مشهد هستند که انواع لباس های مجلسی (پاساژ افشار)، شال و روسری و پوشاک خاص (مجتمع آسمان و اکسون)، کیف و کفش (سراهای 17 شهریور) و لوازم آرایشی (پاساژ قائم) را عرضه می کنند. در مراکز خرید 17 شهریور هرچه نیاز داشته باشید را پیدا خواهید کرد.

بازار فردوسی مشهد

به جرات می توان گفت بازار فردوسی مشهد، تخصصی ترین بازار پوشاک مشهد ات که در هر طبقه آن می توان پوشاک مخصوص را پیدا نمود. به عنوان مثال در طبقات بازار فردوسی مشهد یک طبقه مخصوص پوشاک زنانه، یک طبقه مخصوص کیف و کفش، یک طبقه مخصوص لباس کودک و نوزاد؛ طبقه اختصاصی مانتو و پوشاک بانوان طراحی شده است. این امر کمک می کند هر آنچه را نیاز دارید در همان طبقه مخصوص یافت کنید.

ویلاژ توریست مشهد

در سطر های پیشین درباره شهر طرقبه سخن هایی را ذکر کردیم اما یکی از مهم ترین و مشهور ترین بازارهای مشهد که در شهر طرقبه دارد ویلاژ توریست است. در ویلاژ توریست شما می توانید ذت تفریح و خرید را با هم تجربه نمایید. پردیس سینمایی ویلاژ توریست با مجهز ترین سیستم های صوت و تصویر و چندین سالن به روز ترین فیلم های سینمایی را پخش می کند. انواع پوشاک زنانه و مردانه؛ عطر و ادکلن و ... هم در این بازار ارائه می شود.

حمل و نقل در مشهد

بعد از شهر تهران، سیستم حمل و نقل مشهد یکی از پیشرفته ترین سیستم های حمل و نقل در ایران می باشد. وجود قطار شهری، اتوبوس های درون شهری، خطوط بی آرتی، اتوبوس های سریع (مانند مسیر 4 و مسیر 3)، تاکسی و وَن سبب شده تا هر زائر و شهروند، در هرکجای شهر بی نیاز باشد.

هزینه بلیط قطار شهری مشهد به نسبت اتوبوس گران تر است که دلیل آن هم رسیدن سریع به مقصد و صرف زمان کمتر در ترافیک است. این مزیت ها باعث می شود تا بیشتر شهروندان از خطوط قطار شهری مشهد (خط 1 و خط 2) بیشتر استفاده کنند. اما ارزان ترین گزینه برای سفرهای درون شهری مشهد، استفاده از اتوبوس است.

تاکسی های خطی؛ تاکسی های آنلاین و موتور تاکسی ها از دیگر سیستم حمل و نقل مشهد به شمار می روند که بهترین انتخاب برای مکان های شلوغ، استفاده از موتور تاکسی ها است. البته تاکسی های آنلاین به نسبت تاکسی های خطی ارزان تر هستند ولی تاکسی های خطی امنیت بیشتری دارند.

بهترین زمان سفر به مشهد

مشهد به دلیل وقعیت جغرافیایی که دارد از آب و هوای نیمه بیابانی برخوردار بوده که تابستان هایی به نسبت معتدل و زمستان هایی سرد و سخت دارد. اما بهترین زمان سفر به شهر مشهد اوایل پاییز می باشد که هم شهر مشهد خلوت تر است و هم هتل های مشهد ارزان تر هستند. دلیل آن هم بازگشایی مدارس و کم شدن گردشگران به سمت مشهد است.

البته ماه های فروردین و اردیبهشت هم بهترین زمان سفر به مشهد هستند که آب و هوای شهر فوق العاده مطبوع بوده و تقریباً شهر مشهد کمی خالی از مسافر است. پس در نتیجه می توان با فراغت خاطر به پابوسی امام رضا (ع) مشرف شد و از تفریحات مشهد و جاای دیدنی مشهد با آسودگی خیال دیدن کرد.

قیمت تور مشهد

قیمت تور مشهد با توجه به بازه زمانی (های سیزن یا لو سیزن) ممکن است تغییراتی داشته باشد، اما در بیشتر فصول سال قیمتی ثابت و مناسب دارد. اما عوامل بسیاری در قیمت تور مشهد دخیل هستند که سبب ایجاد تور ارزان مشهد یا تور لاکچری مشهد می شود. به عنوان مثال با انتخاب یک هتل 2 ستاره می توانید قیمت تور مشهد را ارزان کنید.

اما قیمت تور هوایی مشهد مسلماً گران تر از قیمت تور مشهد قطار است. با توجه به این که تور مشهد قطار نزد خانواده ها محبوب تر می باشد، اما به دلیل این که تور مشهد هوایی شما را سریع تر به مقصد می رساند، همیشه مورد وتوجه گردشگران بوده است. البته قیمت تور هوایی مشهد با کلاس پروازی بیزینس خیلی گران تر از قیمت تور هوایی مشهد با کلاس پروازی اکونومی می باشد.

رزرو تور مشهد

رزرو تور مشهد در چه ماهی ارزان است؟ تور مشهد را چگونه ارزان رزرو کنیم؟ این ها سوالاتی است که مداوم ذهن گردشگران تور مشهد را درگیر کرده است که در ادامه پاسخ آن ها خواهید یافت. رزرو تور مشهد در ماه های مهر، آبان و آذر این امکان را به شما می دهد تا با قیمت ارزان تری تور مشهد را خریداری کنید.

رزرو تور مشهد در فصل پاییز برای آن دسته از گردشگرانی خوب است که کودک دبستانی نداشته و به راحتی می توانند از خلوتی شهر مشهد و قیمت های ارزان هتل و تور مشهد بهره مند شوند. اما برای چگونگی رزرو تور ارزان مشهد کافی است سری به سایت پرشین هتل بزنید و از قسمت فیلترینگ، گزینه تور ارزان قیمت مشهد را انتخاب کنید.

تور لحظه آخری مشهد

تور لحظه آخری مشهد به تورهای نسبت داده می شود که هنوز تکمیل ظرفیت (صندلی هواپیما و اتاق هتل) نشده اند و به دلیل جلوگیری از ضرر، با قیمتی پاییت تر از نرخ مصوب ارائه می شوند. این امر سبب می شود تا تور لحظه آخری مشهد یا تور دقیقه 90 مشهد بسیار محبوب باشد.

اما تور لحظه آخری مشهد علاوه بر این محاسن، معایبی هم دارد که در ادامه ذکر می شود. از معایب تور لحظه آخری مشهد این است که شما زمان کمی را برای بستن چمدان خود دارید. ضمن این که ممکن است تور لحظه آخری مورد نظر شما از نظر کیفیت هتل یا پرواز مناسب نباشد. جهت انجام دادن رزرو تور مشهد توصیه می کنیم حتما با کارشناسان پرشین هتل در ارتباط باشید.

تور مشهد از تهران

پایتخت ایران همواره یکی از شلوغ ترین مبادی به مقاصد مختلف از جمله مشهد می باشد که ارزانی آن سبب شده؛ محبوب ترین مبدا به سمت مشهد باشد. تور مشهد از تهران از طریق راه های مختلفی انجام می شود که برخی تور مشهد از تهران به صورت هوایی، تور مشهد از تهران به صورت ریلی و عده ای با اتوبوس را ترجیح می دهند.

اما مهم ترین نکته در تور مشهد از تهران انتخاب هتل در شهر بهشت است که از چه موقعیت مکانی برخوردار است. زیرا بیشتر گردشگران تور مشهد از تهران ترجیح می دهند در هتل های نزدیک به حرم اقامت گزینند که لیستی از این هتل ها به همراه تور، در سایت پرشین هتل گردآوری شده تا انتخابی آگاه تر داشته باشند. البته کارشناسان پرشین هتل به صورت 24 ساعته نیز پاسخگوی سوالات گردشگران تور هوایی مشهد از تهران می باشند.

در مشهد به کجا برویم و از چه چیز بازدید کنیم؟

مشهد مطمئناً مهمترین مکان زائری ایران است. با پرواز مستقیم از بحرین ، کویت ، افغانستان ، پاکستان و ترکیه می توان به آن سفر کرد، مشخص است که این شهر برای شیعیان از سراسر جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بازدید از حرم مطهر امام رضا (امام هشتم برای شیعیان) در قلب شهر در کنار هتل های مشهد لوکس یا کوچک را در نظر داشته باشید گاهی این مکان آنقدر شلوغ است که حتی رسیدن به حرم برای زائران دشوار است. آرامگاه شیخ بهایی ، محقق لبنانی که در بنیاد مکتب فلسفه اسلامی اصفهان فعال بود را در حرم امام رضا از دست ندهید. شما می توانید هتل های مشهد را به راحتی با پرشین هتل رزرو کنید.

اگر یک پادشاه ایرانی وجود دارد که باید در مورد آن چیزی بدانید ، قطعاً نادرشاه است. کودکی فقیر را از خراسان تصور کنید که به یکی از مهمترین پادشاهان امپراتوری پارس تبدیل شد و ارتشهای خود را به هند ، عمان فرستاد و در دهها جبهه جنگید. توجه داشته باشید که این تنها مجسمه در ایران از یک پادشاه است که در دوره اسلامی همچنان با افتخار در شهر استوار است. 
اگر به مشهد بروید ، باید از مزار فردوسی بازدید کنید. نویسنده کتاب شاهنامه به نمادی از ایران بدل شد. یک ماشین بگیرید و به سمت طوس بروید ، که تنها در چند مایلی شمال شهر مشهد فاصله دارد. به روستا کنگ بروید این روستای هزارساله پلکان و با خیابان های سنگی باریک و راه آب بسیار دیدنی و سرسبز است. این روستا محل پرورش زنبور عسل، ماه، مرکبات و میوه است.

در کجا و کدام هتل مشهد اقامت کنم؟

از آنجایی که مشهد یکی از شلوغ ترین شهرهای ایران است و سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر و هتل مشهد رزرو می کنند ، هتل های بسیار خوبی همچون هتل درویشی مشهد ، هتل هما 1 ، هتل پردیسان ، هتل بین المللی قصر و هتل بین المللی قصر طلایی، هتل الماس دو، هتل حیات شرق و ... را دارد که در گروه هتل ها پنج ستاره قرار دارند و بسیار گران هستند. اما هتل های مشهد شامل سی نور ،  خانه سبز ، سروش و پارمیدا نیز هتل های خوب اما کم هزینه مشهد هستند. اگر ترجیح می دهید در آپارتمان اقامت داشته باشید ، هتل اسپینو و هتل پارسیان توریستی توس و هزاران گزینه دیگر در مناطق آبادگران یا نزدیک حرم مطهر بهترین گزینه های خوب برای شما در شهر مشهد هستند. اما لازم به ذکر است که قیمت آنها به اندازه هتل های سه ستاره است. توصیه می کنیم از شهر شاندیز در نزدیکی مشهد و رستوران های معلق آن و خیابان غذا شبانه روزی بازدید کنید که دارای رودخانه های زیبا است و مکان دیدنی آن بسیار ارزشمند است که می توان خانه های روستایی و ویلا و خانه بومگردی ماژان و کنگ را در این منطقه رزرو و کرایه کرد. همچنین می توانید از فروشگاه های شاندیز صنایع دستی مانند کالاهای سفالگری ، گلیم و لباسهای خز سنتی را خریداری کنید. مکان دیگری که نباید در طول سفر خود به مشهد را فراموش کنید ، طرقبه است که در 15 کیلومتری شهر واقع شده است. این منطقه باستانی دیدنی و جذاب با آب و هوای مطبوع و تمیز بسیار دیدنی و مطبوع است. همچنین می توانید در 1 کیلومتری از طرقبه به روستای عنبران بروید و بازدید کنید که دارای پوشش گیاهی بسیار خوبی است و این پوشش گیاهی باعث می شود کل منطقه در فصل بهار و تابستان معطر باشد. طرقبه نیز از هتل های مشهد بی بهره نیست و هتل سحاب و هتل پارک حیات را در این منطقه ییلاقی می توان رزرو کرد. همچنین کرایه خانه های روستایی در این منطقه بسیار ارزان است. کرایه ویلا نیز با توجه به امکانات آن قیمتی متغیر دارد. ویلاهایی با درختان میوه و استخر قیمت بالایی دارند. این منطقه مملو از درختان گلاس و آلبالو، سیب است.

 شما برای اقامت در مشهد هتل های زیادی را برای انتخاب پیش رو دارید. از اقامتگاهی ارزان تا یک سوئیت مجلل در کنار حرم، باغ یا رودخانه و نزدیک کوه  که قدرت انتخاب را افزایش می دهند. واحدهای اقامتی مانند هتل های مشهد ، ویلا ها و آپارتمان های ییلاقی گزینه های زیادی هستند که می توانند در لیست انتخابی شما قرار داشته باشند. ما به دلیل قیمت مناسب ویلاهای ییلاقی آن را به شما پیشنهاد می کنیم البته کرایه ویلاها برای مقرون به صرفه بودن منوط به سفر گروهی است و کرایه این نوع واحد برای یک یا دو نفر مقرون به صرفه نیست. با نادیده گرفتن صرفه جویی در هزینه ها می توان اقامت در هتل های مجلل مشهد را نیز که بسیار هیجان انگیز است تجربه کنید. به عنوان مثال هتل درویشی ، هتل حیات شرق، هتل قصر طلایی ، هتل پارس و هتل شرکت نفت که لوکس ترین و گران قیمت ترین هتل های این شهر هستند در عین گران قیمت بودن بسیار پرطرفدار می باشند. 
یکی از مهمترین نکات برای رزرو هتل های مشهد انتخاب فصل مناسب برای سفری دلنشین است. این فصل با توجه به بودجه مسافران می تواند متغیر باشد اما به طور کلی ماههای سردتر سال زمان مناسبی برای سفر در زمان خلوت است هرچند در این ماهها به دلیل سرمای هوای مسافران زیادی تمایل به سفر به مشهد ندارند. قیمت رزرو هتل های مشهد در این زمان به شدت کاهش می یابد. البته اگر این زمان مصادف با عزای عمومی همچون شهادت امام رضا یا امام حسین (ع) باشد شرایط کاملا عکس خواهد بود. 

بهترین تفریحات مشهد کدام است؟

تفریحات آبی و پارک های آبی مشهد بی شک بهترین گزینه سرگرمی در مشهد است اما اینکه چطور تفریحی را می پسندید سلیقه شماست. تفریحی با ریتم ملایم یا هیجان انگیز و آدرنالین ساز؟ این که آیا شما یک غواصی پرماجرا را در پارک ساحلی آفتاب خواهان هستید و به دنبال کاوش در دل آب هستید یا به دنبال یک ساحل شبیه ساز شده می گردید یا در ماسه های نقره داغ دراز بکشید ، از بوی نمک اسپوتا لذت ببرید و کتاب خود را بخوانید همگی انتخابی شخصی است. شاید ترجیح دهید در برجی بلند به سینما بروید و در رستوران ها و کافی شاپ بام و بالکن یک نوشیدنی مل کند و غذایی شیک و خوشمزه لذت ببرید.

شاید هم تخت نشینی زیر کرسی یا در تابستان زیر سایه درختان و لب رودخانه را در ییلاقات ترجیح دهید. شاید گشت های تاریخی را بپسندید یا حتی زیارت اصلی ترین انتخاب شما باشد. مهمترین مکانی که بازدید از آن را نباید فراموش کنید حرم امام رضا (ع) است ، اما مشهد جاذبه های بسیار دیگری دارد که می توانید از آنها بازدید کنید و از آن لذت ببرید مانند: مجموعه سنگ بست که قدیمی ترین بنای تاریخی با معماری اسلامی خراسان ، بنای هارونیه است که تنها بنای تاریخی شهر طوس ، مدرسه دودر که زیباترین سمبل معماری تیموری است ، خانه تاریخی حاج ملک ، آرامگاه نادرشاه ، حمام مهدی قلی بیک حمام ، موزه مردوم شناسی، آرامگاه پالاندوز ، مسجد گوهرشاد ، آرامگاه فردوسی ، باغ هفت حوض ، پارک وکیل آباد ، مسجد 72 تن ، پارک کوهسنگی و اخلمد و ... می باشد. 

غذاها و رستوران های محبوب مشهد چیست؟

به رغم شهرهای دیگر ایران ، مشهد غذای محلی بسیاری دارد. البته غذاهای ایرانی آن شهرت زیادی دارد. غذاهای کبابی نیز مانند سایر شهرهای ایران در هتل های مشهد و رستوران ها متداول است ، اما این شهر غذاهای محلی خاص خود مانند آش عماج ، اشکنه قوروت، اشکنه تخم مرغ، آش لخشک و اشکنه تخم خربزه، آش بلغور و بسیاری دیگر را دارد. غذاهایی مثل کباب چنجه، شیشلیک مشهد، حلیم، شله مشهدی که ادگار دوران مغول و صفویان است، چنگالی، دیگچه، کوکو شیرین، چلو ماهیچه، رشته پلو نیز غذاهای محبوب و رستورانی مشهد است.  اگر عاشق کافی شاپ ها و کافه گردی هستید محدوده احمد آباد و امامت و هفت تر و وکیل آباد بسیار توصیه می شود. کافه رستوران تراس در امامت 6، کافه پانو، کیسوک، زمین، زیلان در سجاد و برج آرمیتاژ و امیر شاهان نیز خوب هستند. ما همچنین برای شما چند پیشنهاد ویژه داریم ، اولین مورد رستوران دیزی سید برای کسانی که آبگوشت دوست دارند ، مورد دوم آش دوست دارند در ییلاقات مشهد است ، سومین آن پنیر چیلی همراه پیتزا در خیابان وکیل آباد است. رستوران ایتالیایی پیتزا و MeChef برای کسانی که علاقه مند به خوردن غذاهای فست فود و غذاهای خارجی هستند و آخرین مورد آن رستوران سنتی داریوش و رستوران Blue Lantern برای کسانی است که مکانهای سنتی صلح آمیز را دوست دارند. به هر حال اگر عاشق پاستا و پیتزا، غذاها ایتالیایی هستید بهتر است در خیابان وکیل آباد و احمد آباد و هاشمیه قدم بزنید تا گزینه های خوب را بیابید.

 رستوران های خوب زیادی در مشهد  وجود دارد که انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و همچنین غذاهای بین المللی را سرو می کنند. به عنوان مثال رستوران های حاج حسن شاندیز، رستوران ارم، رستوران های سدروس، رستوران رضایی، رستوران های شهر غذا، رستوران های پسران کریم و رستوران مهستان، امیر شاهان، رستوران برج آرمیتاژ مشهد ، رستوران باغ سالار، پدیده، بوفه هتل قصر طلایی، هتل درویشی، هتل مدینه الرضا و بسیاری دیگر! 
قیمت غذا در رستوران های مشهد تا حدودی ارزانتر از قیمت همان غذاها در شهرهای دیگر ایران است. بنابراین اغلب گردشگران ترجیح می دهند به غیر از وعده های غذایی و بوفه هتل مشهد خود از ستوران های دیگر بهره مند شوند. هرچند بوفه هتل های پنج ستاره و چهار ستاره مشهد متنوع و با کیفیت است و نیازی به مراجعه رستوران های دیگر نیست.

چه چیزی از مشهد بخرم و بازارهای این شهر کدام بهتر است؟ 

تقریباً همه شهرها سوغات مخصوص به خود را دارند هتل های مشهد با توجه به علاقه مسافران برای تهیه سوغات فروشگاههایی را در جوار خود دارند. علاوه بر ظرف ها سنگی دیزی، جواهرات سنگی از فیروزه و عقیق و یشم و زمرد و نقره ، لباس های پشمی و زیبا، چرم و کالاها وابسته، عناب و زعفران، زرشک، نبات، قامفوت و پادرازی، نخود و غذاهای محلی ، شکلات جیلی بیلی هر سوغات دیگری از سایر شهرهای ایران در مشهد یافت می شود. شهر مشهد دارای مراکز خرید زیادی است که بیشتر آنها در مجاورت یکدیگر قرار دارند، بنابراین می توانید بدون هدر رفتن وقت از آنها بازدید کنید.

 مراکز خرید الماس شرق و وصال، خیام و بین المللی و مجتمع های بازی در مجاورت یکدیگر ، مراکز خرید فردوسی یک و دو، مراکز خرید آسمان و اکسون و بسیاری دیگر در هفده شهریور، برج آرمیتاژ، آلتون، سلمان و .... از بازارها لوکس مشهد هستند هتل های مشهد زیادی در جوار آنها وجود دارد. بازارهای خیابانی به روز و شیک نیز در خیابان احمد آباد، راهنمایی، جنت، سجاد، دانشجو، دانشگاه، امام رضا و ... می باشد. شب بازارها پارک حجاب ، پارک ملت از ساعت 5 عصر به بعد، بازارهای محلی مثل یکشنبه بازار پارچه و زاهدانی ها در بازار خودرو مجیدیه، بازار ماشین در بازار مجیدیه جمعه ها، چهارشنبه بازار در کوچه نور کنار کاروانسرا خیابان توحید، جمعه بازار انتهای خیابان پنج تن، شلوغ بازار افغانیی ها در گلشهر و ... ، بازارهای عمده در محدوده مصلی و خیابان نواب صفوی نیز محبوب هستند. بازارهایی استوک فروش نیز بازار عباسقلی خان نزدیک حرم، بازار کوچه ثبت روبروی گنبد سبز، کوچه نور در خیابان توحید، جمعه بازار می باشد. 

در مشهد چه لباسی بپوشم؟

مشهد به دلیل اینکه منطقه مذهبی و زیارتی معرفی شده است بنابراین سخت گیری های بیشتری از سایر کلان شهرهای ایران را برای پوشش دارد البته این بدان معنا نیست که پوشش به طور کلی سختگیرانه است. بلکه رعایت حجاب قانونی است که در مشهد نیز اجرایی و مورد توجه بیشتری می باشد.

هرچند جمعیت زنان چادری در این شهر بسیار بیشتر است اما روسری و مانتو و شلوار همچنان رکن اصلی حجاب برای بانوان در این شهر است. تابستان ها در شهر مشهد بهتر است لباسهای نخی و آزاد به تن داشته باشید دمای هوای تابستان در این شهر کلافه کننده می باشد. زمستان نیز دما هوا گاهی بسیار سرد نیازمند لباسهای بسیار گرم و کلاه و دستکش است اما برخی روزها در این فصل هوا آفتابی و گرم است. 

کرایه و رنت ماشین در مشهد

خواه برای گذران اوقات فراغت یا ماموریت شغلی برای مسافرت در شهر مشهد به خودرو نیاز داشته باشید فرقی ندارد چون گاه وسوسه می شوید ماشین های شیک یا حت معمولی را کرایه کنید و در خیابان های شهر مشهد از صحنه ها و رانندگی در مکانی شلوغ با دیدنی های متعدد لذت ببرید. ما در مشهد  برای اجاره ماشین همراه شما هستیم. اگر اکنون آماده رزرو نیستید ، ما نرخ کمتری را به شما ارائه می دهیم و به شما کمک می کنیم تا رزرو ماشین ارزان قیمت را تجربه کنید.

اما چگونه می توان اجاره ماشین ارزان را در شهر مشهد تجربه کرد؟ از روزهای شلوغ برای مسافرت به مشهد اجتناب کنید: اگر تعطیلات بزرگ پیش می آید ، یا از یک رویداد عمومی بزرگ اطلاع دارید بهتر است منتظر بمانید تا این تعطیلات سپری شود و بعد از آن با رزرو هتل های مشهد و کرایه ارزان اتومبیل خود در شهر مشهد سفر خوشی را داشته باشید. هنگام رزرو هتل در مکان های در نظر گرفته شده برای رنت ماشین در فرودگاه ، نرخ اجاره اتومبیل را نیز جست و جو کنید و چانه زنی نمایید.

مشاوره سفر نیاز دارید؟ پشتیبان تور خانم وکیل 09020038095

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج تور برای شماست.

021-43000020