هتل آرمیتاژ مشهد

3 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آرمیتاژ مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه، ناهار، شام بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سونا
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استقبال و بدرقه
استخر
رستوران
اینترنت در لابی
کافی شاپ
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان طبرسی،قبل از چهار راه مقدم
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
25 دقیقه
2075 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
4 دقیقه
25 دقیقه
2090 متر
بیمارستان قائم (عج)
12 دقیقه
66 دقیقه
5451 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
7 دقیقه
611 متر
بیمارستان امید
10 دقیقه
66 دقیقه
5455 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آرمیتاژ مشهد یکی از هتل‌های 4 ستاره در مشهد است که واحدهای مسکونی آن به فروش رفته و این واحدها توسط مالکان اصلی به زائران علی ابن موسی الرضا(ع) اجاره داده می‌شوند. این هتل مشهد چندین طبقه ساختمانی داشته و طبقات اولیه این برج مسکونی مختص به اماکن تجاری و تفریحی است.

هتل آرمیتاژ مشهد در واقع برجی مسکونی است که خدمات یک هتل مانند خدمات روزانه نظافت اتاق‌ها، شارژ ماهیانه آسانسور، آب و برق گاز و ... را ارائه می‌دهد. در واحدهای این برج شکیل و زیبا امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون ال ای دی، گاز، هود، امکانات آشپزی پخت و پز، آشپزخانه، تخت، کمد دیواری و ... وجود دارد تا گردشگران تور مشهد رفاه کامل را تجربه کنند.

هتل آرمیتاژ مشهد یا همان برج تفریحی اقامتی در کجا قرار دارد؟

هتل آرمیتاژ مشهد یا همان برج اقامتی و تفریحی آرمیتاژ در خیابان طبرسی قرار دارد که فاصله‌ای بسیار اندک با حرم مطهر دارد. خیابان طبرسی یکی از خیابان‌های پرتردد و مهم مشهد است که زیارتگاه سید محمد (ع) در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. خیابان مفتح، بازار فردوسی 1 و 2، راه آهن مشهد و ... از جمله مکان‌های مهم مشهد نزدیک به برج تفریحی و اقامتی آرمیتاژ طبرسی هستند.

هتل آرمیتاژ مشهد و شهربازی مهیج

هتل آرمیتاژ مشهد این مزیت را دارد که هر زائری مقیم واحدهای آن است می‌تواند از شهربازی مهیج این برج تفریحی بهره مند شود. در این شهربازی که مخصوص کودکان است وسایل بازی وجود دارند که با استانداردهای جهانی ساخته شده و در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد.

هتل آرمیتاژ مشهد لذت خرید را هم برای زائران مقیم در واحدهای اقامتی خود به همراه دارد، چون با خرید کردن از مغازه و فروشگاه‌های مدرن و لوکس برج تجاری آرمیتاژ، نیازی ندارند به خیابان‌های پرترافیک و شلوغ مشهد بروند و مشغول خرید شوند. جهت رزرو این هتل خاص با شماره تلفن 05138096 یا 09198906502 تماس حاصل فرمایید.

هتل خورشید تابان مشهد گزینه ی دیگر برای اقامت است که نزدیک به خیابان چمران بوده و فاصله ای نزدیک تا حرم مطهر دارد. از دیگر گزینه های نزدیک به حرم مطهر رضوی، هتل الماس نوین مشهد است که 4 ستاره بوده و در خیابان امام رضا، نزدیک به بازار رضا قرار دارد.

تور هتل آرمیتاژ مشهد و سرگرمی برای کودکان

تور هتل آرمیتاژ مشهد می تواند گزینه ای عالی برای کودکان باشد چون این هتل در مجتمع تجاری آرمیتاژ طبرسی قرار گرفته است. در این مجتمع یک پارک کودکان وجود دارد که سبب می شود گردشگران کوچک تور هتل آرمیتاژ مشهد سفری خاطره انگیز تر را تجربه کنند.

فاصله هتل آرمیتاژ مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آرمیتاژ مشهد از نظر موقعیت مکانی مطلوب و راضی کننده است، اما نمی توان آن را جزء هتل های مشهد نزدیک به حرم دانست. این هتل به صورت پیاده حدود 10 تا 20 دقیقه با حرم مطهر رضوی فاصله دارد که البته این مسیر پیاده روی برای دسترسی به حرم می تواند لذت بخش نیز باشد.

دلایل رزرو هتل آرمیتاژ مشهد چیست؟

واحد های اقامتی در هتل آرمیتاژ مشهد به صورت سوئیت می باشند که با فضایی بزرگ و امکانات رفاهی مجهز، مهم ترین دلیل برای جذب گردشگران تور مشهد به سمت این هتل محسوب می شود. ضمن اینکه اغلب افرادی که قصد دارند به مدت طولانی در شهر مشهد اقامت داشته باشند، این هتل را مورد رزرو قرار می دهند.

هر شب اقامت در هتل آرمیتاژ مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

سوئیت های هتل آرمیتاژ مشهد اگرچه تمامی لوکس و کجهز می باسشند اما به دلیل رزرو طولانی مدت از سمت زائرین و یا سوئیت مانند بودن خود، قیمتی بسیار مقرون به صرفه را ارائه می دهند. هر شب اقامت در اتاق های این هتل هزینه ای بالغ بر 230 هزارتومان را می طلبد که در حال حاضر به صورت الحساب است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آرمیتاژ مشهد وجود دارد؟

تمامی اتاق های هتل آرمیتاژ مشهد با دیزاین و طراحی مدرن ایجاد شده اند که امکانات رفاهی به طور مجهز در آن ها وجود دارد. از این رو می توان گفت تمامی واحد های اقامتی هتل می توانند اقامتی لوکس را به شما هدیه دهند، اما اتاقی به عنوان اتاق لوکس در دسترس نمی باشد.

هتل آرمیتاژ مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آرمیتاژ مشهد به عنوان یک هتل چهار ستاره لوکس، امکانات رفاهی و ویژه را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد تا بتواند با جلب رضایت، روز به روز زائرین بیشتری را به سمت خود جذب کند. از جمله امکانات در این هتل شامل سونا، پارک کودکان، مجموعه آبی و .... می باشند.

آدرس هتل آرمیتاژ مشهد کجاست؟

شما می توانید پس از رزرو هتل آرمیتاژ از سایت پرشین هتل و سفر به مشهد، برای اقامت در این هتل به خیابان طبرسی پیش از چهار راه مقدم مراجعه نمایید. قطعا راحتی واحد های اقامتی و رزروی آسان می تواند خستگی طول راه را از بدن شما بیرون کند.

هتل آرمیتاژ مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

در نزدیکی هتل آرمیتاژ مشهد امام زاده سید محمد غیاث الدین قرار گرفته که پس از حرم مطهر رضوی می تواند مکانی دیگر برای لحظاتی زیارت محسوب شود. همچنین محله هزار ساله نوغان با فاصله کم از هتل خود یک مکان تاریخی به حساب می آید که بازدید از این منطقه می تواند یکی از جاذبه های تاریخی مشهد محسوب شود. بازار عباس قلی خان، بازار سنتی و ... نیز از بازار های نزدیک به هتل می باشند.

هتل آرمیتاژ مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

شما می توانید در کنار هتل آرمیتاژ مشهد هتل هایی دیگری با لِول و کیفیت بالا را نیز مورد بررسی قرار دهید موجب رقم زدن یک اقامت راحت در سفر خود شوید. از جمله هتل هایی که می توان در جایگزین این هتل نام برد، هتل الماس نوین مشهد و یا هتل خورشید تابان مشهد می باشد.

قوانین هتل آرمیتاژ مشهد چیست؟

هتل زیبای آرمیتاژ مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آرمیتاژ مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هنوز ساخته نشده

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.